יום שני, 31 באוגוסט 2015

my top 10 Mac lipsticks & GIVEAWAY

לפני כמה ימים נכנסתי למאק כדי לחדש קצת את המלאי ועמדתי קצת חסרת אונים מול עשרות (אם לא יותר) הליפסטיקים המרהיבים, וחשבתי שמי שרוצה לבחור רק גוון אחד באמת יכולה להאבד. אמנם גם עכשיו קניתי קצת, אבל אני אוגרת ליפסטיקים של מאק כבר זמן רב ולכן חשבתי שיהיה נחמד לשתף אתכן בעשרת האהובים עלי, אולי זה יעשה לכן קצת סדר בבלאגן. חוץ מזה, חשבתי לתת לכן איזה ליפסטיק חמוד, אז יש גם הגרלה בסוף.


נתחיל מלהסביר קצת על השפתונים באופן כללי. כולם מגיעים באריזה זהה שחורה שנראית מאוד מקצועית, שמצד שני ממש מקשה עלי למצוא את הגוון שאני רוצה במהירות. המחיר של כל שפתון הוא 90 ש״ח וניתן לרכוש אותו בחנויות מאק ברחבי הארץ או אונליין.
הליפסטיקים מסווגים לפי פורמולות, ואפרט על העיקריות מביניהן:
Amplifiedפורמולה עם פיגמט גבוהה, אטומה עמידה יחסית. הגימור הוא סמי-מאט כי יש קצת ברק.
Cremesheenגימור קרמי ואפילו קצת גלוסי. הם מאוד לחותיים ולכן ממש נעימים על השפתיים. הפיגמנט די אטום אבל מקבלים אפקט יחסית רך בגלל הגימור המבריק. לא הכי עמידים כיאה לפורמולות מסוג זה.
Frostאני חושבת שזוהי הפורמולה שאני הכי פחות אוהבת, הפורמולה יחסית עמידה ואטומה אך יש לה גימור פנינתי כזה שבעיני לא מאוד מחמיא. לי יש שני אודמים בגימור הזה ואני לא כל כך משתמשת בהם.
Glazeגימור מבריק חצי שקוף, אבל ניתן לבניה ברוב המקרים. מאוד נעים על השפתיים אך לא הכי עמיד.
Lustreפורמולה מאוד דומה ל-glaze פשוט מעט יותר אטומה. 
Satinגימור קטיפתי סמי-מאט מאוד יפה ואטום, הם מאוד עמידים (לפחות עלי) אבל כשמדובר בצבעים הכהים הם יכולים לגלוש קצת מסביב לשפתיים אז צריך להזהר או לשים תוחם.
Matte- ללא ספק הפורמולה האהובה עלי מבין כולן. מאוד קשה למצוא שפתוני מאט טובים בשוק ומאק ללא ספק מובילים בתחום. רוב הגוונים לא מאוד מייבשים, נמרחים בקלות (למעט כמה שלא) ומאוד עמידים.

אז עכשיו אחרי שחפרתי לכן על כל מה שאפשר אני יכולה לעבור ל10 האודמים של מאק שאני הכי אוהבת. אני כבר מראש מתנצלת על חלק מהתמונות (בעיקר של השפתיים) שיצאו מעט מטושטשות, להיות בלוגרית מתחילה זה בהחלט קשה.


Creme cup
אודם בגימור cremesheen, ורוד בהיר מעט קר. הגוון הזה למען האמת לא הכי מחמיא לי (למרות שהוא עובר) כי הוא קצת בהיר מידי, אבל על מעט יותר צהובות וכהות ממני הוא נראה נפלא- ניוד ורוד שמתאים לכל לוק מעושן קר, או סתם יומיומי. 



Kinda sexy
אם הייתי צריכה לבחור את ה-3 האהובים עלי, הוא ללא ספק היה אחד מהם. בתור בהירה שממש קשה לה למצוא שפתונים בהירים שלא יהפכו אותי לשד- השפתון הזה עושה עבודה מושלמת. הוא נוטה לכתום והגימור שלו מאט לחלוטין כך שהוא אטום ועמיד ופשוט מהמם. חוץ מזה שהוא יתאים ממש לכל גווני העור וניתן ליצור איתו את לוק שנות ה-90 המושלם.



Lovelorn
האודם הזה נמס לי קצת בשמש ולכן הוא קצת שבור וזה ממש מעציב אותי, כי זה אחד הגוונים הכי שימושיים שלי. יש לו גוון ורוד מושלם- לא עתיק מידי ולא בזוקה מידי, עדין ומשגע. הגימור שלו הוא lustre אבל הוא מעט יותר אטום משאר האודמים בפורמולה הזאת וגם קצת יותר עמיד.



See sheer
גוון כתמתם משגע בעל גימור lustre, גלוסי קצת שקוף. זהו כתום בהיר מאוד מיוחד שלא מצהיב את השיניים ומחמיא ממש לכולן. הגוון היומיומי המושלם- לא עם יותר מידי נוכחות אבל עדיין עם יחודיות. 



Plumful
גם הגוון הזה הוא ללא ספק בטופ 3, גוון יומיומי שזיפי כמו שהשם לו מרמז. בתמונה הוא יצא קצת יותר כתום אבל במציאות הוא יותר קר וסגול. הגימור שלו גם lustre והוא מבליט לי את העיניים ולכן מומלץ לבעלות גוון עיניים בהירות, אבל ממש לא רק, עוד לא ראיתי מישהי שזה לא יפה עליה, גם נשים בוגרות תמיד אוהבות אותו. בקיצור מומלץ.



Hot tahiti
בטיובה הגוון הזה נראה מאוד כהה אך בפועל הוא די עדין ושקפקף בגלל גימור הglaze שלו. אני גם אוהבת אותו בתור שפתון יומיומי אבל עם קצת נוכחות. הוא מעט יותר כהה ויותר אדמדם מהplumful.



Mac RED
מכאן עוברים לאודמים הכהים באמת ונתחיל עם האדום האולטימטיבי. גם הוא בשלישיה הראשונה שלי (ובכך חשפתי את כולה). הוא אדום קצת קר, עם גימור satin מה שאומר שהוא לא ממש מאט אלא עם מעט ברק. הוא עושה את השיניים לבנות, הוא אדום שמתאים כמעט לכל גוון עור, ואין לי מה להוסיף יותר חוץ מזה שאני מוצאת את עצמי שולחת אליו ידיים שוב ושוב, שזה אומר המון.



All fired up
האודם הזה הוא משהו בין mac red לאודם ruby woo המפורסם של מאק. את ה ruby woo אני פחות אוהבת כי הוא מאוד יבש, ולכן מצאתי את המאט הזה- שהוא יותר ורוד ממנו אבל עדיין לא ורוד פוקסיה אלא שומר על נטיה לאדום.



Heroine
הרואין זה לפי דעתי שם מדוייק לאודם הזה, אל תשאלו למה. זה האחד הכי פחות לביש מכל האודמים שכללתי פה אבל הוא פשוט משגע- להפקות, למסיבות ואם את אמיצה גם סתם לאירוע או ליומיום. סגול קר בוהק בגימור מאט.



Rebel
אחרון חביב, הוא באמת חביב. זה הצבע האולטימטיבי לסתיו. הוא סגול- בורדו קצת יותר קר ממה שהוא יצא בתמונה, והוא לא מפחיד כמו שהוא נראה על המדף. מתאים לבהירות עור ולכהות עור אפילו יותר. הגימור שלו הוא satin, ואחרי שמורידים אותו הוא יוצר הכתמה מההמת וסגלגלה.



הנה סווטשים של הכל



וככה הרגשתי אחרי שצילמתי את הכל, השפתיים שלי כמעט נשרו.


ועכשיווווו ל- ה-ג-ר-ל-ה - סגורה!!
החלטתי לכתוב פתיחת הבלוג ולכבוד השנה החדשה לפנק אתכם באחד האודמים שהצגתי כאן- לבחירתכן (כמובן שתקבלו אחד חדש). כל מה שעליכן לעשות זה:
-לעקוב אחרי באינסטגרם
-לעשות לייק בפייסבוק
-לכתוב בתגובה לפוסט את הגוון שתרצו (מתוך הגוונים שהוצגו כאן), את שמכן באינסטגרם ושמכן בפייסבוק (או קישורים לעמודים שלכן) כדי שאוכל לראות שעמדתן בתנאים. **במידה ואתן נתקלות בבעיה בהגיב בפוסט הזה כפי שבנות ציינו, אתן מוזמנות גם להגיב על הפוסט הרלוונטי באינסטגרם**
ההגרלה נסגרת בשני 7.9.15 בחצות, ואכריז על הזוכה ביום שלישי! בהצלחה!
והזוכה היא- noa.gadol שביקשה את הגוון plumful 0 (כמו רובכן). מזל טוב!



יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

August Favourites- מועדפי אוגוסט

אז אוגוסט אוטוטו מסתיים לו ואני מקווה שאיתו גם החום והלחות שללא כל ספק הצליחו לשבור אותי כמה וכמה פעמים במהלך החודש. בכל זאת, אני ירושלמית שעוד לא התרגלה לאקלים התלאביביים.


אז בלי קשר (וקצת גם עם קשר) לחום, אני רוצה להציג בפניכם את האהובים שלי של החודש. חלק מהמוצרים ברשותי כבר זמן רב וחלקם חדשים, אבל אל כולם מצאתי את עצמי שולחת את היד באופן תדיר.


כבר הרבה זמן חיפשתי קרם לחות שגם יעשה את העבודה כמו שצריך אבל גם לא יכביד ויהיה דביק בימים החמים האלו. החלב גוף בניחוח שקדים של לאוקסיטן ענה לי בדיוק על הצורך הזה. הוא נספג במהירות ולכן לא מכביד, וגם מלחח את העור ועוזר לי לשמור על מעט השיזוף שהצלחתי להשיג בקיץ הזה. יש בו מעט שימר עדין וכמעט לא מורגש, שמבחינתי זה רק בונוס, והריח אוי הריח, לכו ותריחו בעצמכן.


את המוצר הבא גם רכשתי לא מזמן, סתם מתוך סקרנות. זהו תרסיס לכרית, גם הוא של לאוקסיטן, מרססים אותו על הכרית לפני השינה ותפקידו ליצור אוירה נעימה ומרדימה. לגבי היכולת שלו להרדים אותי אני עדיין סקפטית, אבל ריח הלבנדר נעים וגורם לי לתחושה של פינוק אמיתי. כן, זה ממש לא מוצר חובה, אבל זה מסוג הדברים שגורמים לי קצת כיף.


בימים החמים האלו אין סיכוי שאני לא אזכיר דאורדורנט במועדפים שלי, כי הוא החבר הכי טוב שלי כרגע. אני משתדלת להשתמש בדאורדורנטים ללא אלומיניום וללא אלכוהול (זה בריא יותר, ואני ממליצה לקרוא על זה קצת ברשת אם זה מעניין אתכן) ויוצא שרוב הדאורדורנטים האלו הם לא סוסים חזקים כל כך. הדאורדורנט רול של לנקום הוא לא הכי חזק שיש אבל מצד שני הוא עושה את מלאכתו נאמנה. יש לו ריח עדין, נקי ונשי ואני לא מרגישה צורך לחדש אותו במהלך היום. החסרון העיקרי שלו שהוא לא זול כל כך, אבל במבצעים אפשר למצוא אותו ב-ערך ב70-80 ש״ח.


את הלק בגוון funny bunny של OPI יש לי כבר הרבה זמן, וזה מסוג הלקים שהם מבחינתי ברירת מחדל כשאין לי כח לבחור צבע מעניין יותר, מה שקרה הרבה החודש. ללק יש גוון לבן חלבי לא אטום מידי וטיפקסי אך גם לא שקוף לגמרי, ודרוש ממנו לפחות 2 שכבות כדי שהוא יראה כמו שצריך. גוון כזה לא מגביל ונייטרלי אך מצד שני עדין ונשי. כמעט כמו כל הלקים של OPI העמידות שלו גבוה, והוא לא מתייבש כל כך מהר בתוך הבקבוק כך שהוא מחזיק זמן רב.


הנה סוף סוף הגענו לקטגורית האיפור, והראשון בתחום שבא לי להמליץ עליו זה המקייאפ all about matt של אסנס.


המייקאפ הזה מתאים בשבילי בדיוק לימי הקיץ האלו- הוא מאט אבל לא מת מידי, ולא מרגישים אותו כל כך על העור- מה שהכי מציק כשחם ומזיעים. העמידות שלו סבירה (ראיתי כבר עמידים ממנו) אך בהחלט מספיקה ליציאה מהבית של כמה שעות. חוץ מזה, שהמחיר שלו בדיחה (20 ש״ח).


את שני המוצרים הבאים לצערי לא ניתן להשיג בארץ, אבל אני מאמינה שאפשר להשיג אותם מאתרים שונים ששולחים לכאן. 

ֿ
אתחיל עם ה- Radiant creamy concealer של Nars, שגיליתי רק לאחרונה למרות שיש לי אותו כבר כמעט שנה. מה שקרה זה שהפרולונגוור האהוב של מאק נשבר ונותרתי אומללה, עצבנית ובלי קונסילר, אך מעז יצא מתוק והתאהבתי בו לחלוטין. הוא עמיד, זוהר, לא נכנס לקימטוטים ומצויין גם להארות. החסרון היחיד שלו זה שצריך לעבוד איתו מאוד מהר כי הוא מתייבש ואז קשה לטשטש אותו.


בג׳ל לגבות של בנפיט אני משתמשת כבר כמה חודשים ומאוד מרוצה. יש בו מעט צבע ומברשת קטנטנה ומדוייקת ולכן הוא מצויין ללוק יומיומי כשאני לא רוצה איפור כבד וגבות עשויות. גם בהזדמנויות בהן אני מתאפרת בצורה מלאה יותר אני אוהבת להשתמש בו אחרי שאני ממלאה את הגבות בצללית כי הוא מחזיק את הגבות כמו שצריך הרבה יותר מג׳לים אחרים שניסיתי.


אחרון חביב- הג׳ל לגבות של אינגלוט בגוון חום, אותו כמובן ניתן להשיג בארץ. כבר הרבה זמן חיפשתי איילינר חום ועמיד ומאז שמצאתי אותו יש לי הרבה יותר סבלוות לצייר לי איליינר. הגוון החום הזה מדוייק מאוד- לא כהה מידי ולא נבלע מידי, ומדגיש את העין מבלי לתפוס יותר מידי תשומת לב כשאני לא רוצה כזאת.


מקווה שנהנתן מהפוסט, שכולן שורדות את הימים החמים האלו ושהחודש הקרוב יהיה מוצלח וכיף עם עוד מוצרים אהובים.


יום שני, 24 באוגוסט 2015

my favorite youtubers

היום החלטתי לכתוב פוסט קליל שמבחינתי לא דורש השקעה רבה של צילום ועריכה, אך כן אינפורמטיבי וטוב לכל אחת מאיתנו שיש לה קצת זמן פנוי (או שאין לה, זה לא באמת משנה). אני רוצה להציג בפניכם את ערוצי היוטיוב האהובים עלי בקטגורית האיפור, הטיפוח והאופנה.



אני מניחה שמי שצופה בסרטוני יוטיוב באדיקות תכיר חלק מהנפשות הפועלות, אבל אולי אני אוכל לחדש לכן, וזאת הסיבה שהחלטתי לכלול בפוסט הזה יוטיובריות מוכרות פחות- אבל לגמרי שוות.


אני אתחיל ב Sharon Farrel שגיליתי לפני שנתיים. שרון היא מאפרת אירית שחיה באוסטרליה, היא ג׳ינג׳ית כמוני ולכן יש לי סנטימנטים מיוחדים אליה. מעבר לכך, היא מאוד מוכשרת, מסבירה בצורה ברורה ופשוט בחורה לעניין- לא מקשקת יותר מידי, לא מתחנפת, אבל יחד עם זאת גם נעימה.


את NikkeieTutorials כולם מכירים, אבל עדיין החלטתי להכניס אותה לפוסט, פשוט כי היא מושלמת. אני רואה כל סרטון וסרטון שלה ובכל אחד מהם הכשרון פשוט נוטף החוצה. הלוקים שהיא יוצרת מדוייקים ומרהיבים להחריד. מעבר לכך, היא גם משקיעה בצילום, בקרע ובתאורה ככה שחווית הצפיה נעימה וכיפית.


Ruby Golani היא יוטיוברית שאני טיפה אמביוולנטית כלפיה, כי לפעמים אני יכולה לראות סרטונים שלה אחד אחרי השני בשקיקה ולפעמים חודשים היא פשוט לא מעניינת אותי. אין ספק אבל שהיא מוכשרת מאוד, ואוהבת להשתמש במוצרים מגוונים ויחודיים.



בניגוד לשלושת הבנות שהצגתי עד עכשיו, ג׳וסי מ- Fashion Mumblr היא אינה מאפרת, ואני אפילו לא כל כך מתחברת לסרטוני האיפור שלה. מה שכן אני אוהבת אצלה אלו סירטוני האופנה והקניות. בכל מה שקשור לאופנה יש לה את זה- בצורה קלאסית, עדינה וברטית במיוחד. ממליצה גם מאוד לבקר בבלוג שלה.


ויקטוריה מ- Inthefrow היא גם יוטיוברית שאני באופן אישי מתחברת לסרטוני האופנה שלה, למרות שכל הסרטונים שלה מאוד מושקעים. באופן כללי בא לי פשוט לחיות כמוהה, ואני בעיקר אוהבת אותה כי היא היחידה בנתיים שראיתי שיפה לה שיער סגול.


כדי להכניס קצת גאווה ישראלית, החלטתי להציג בפניכן כמה בנות, פחות מוכרות, שאני מאוד אוהבת לצפות בסרטונים שלהן ואני סמוכה ובטוחה שככל שהזמן יעבור הן יגיעו לגדולות.
הראשונה היא אילנה שאין לי כל כך מה להגיד לכם עליה חוץ מזה שתכנסו לסרטונים שלה כי היא השאירה אותי פעורת פה. היא לא רק עושה הדרכות על איפור יופי, אלא גם על איפור אפקטים שזה תמיד נחמד לראות, להגיד וואו ולא לנסות בעצמכן.


הישראלית הבאה שאני רוצה לפנות לה את הבמה היא יוליה. מה שאני אוהבת אצל יוליה שהיא מדברת בגובה העיניים, למתאפרת הביתית, אך עם זאת היא מאוד מדוייקת ומקצועית. היא חיה בקנדה אך מבקרת הרבה בישראל ולכן תראו בסרטונים שלה מגוון מוצרים- גם מהארץ וגם מחו״ל.


אחרונה חביבה, גם היא ישראלית גאה- אלינור. מעבר לעובדה שאלינור אני אנסה להיות אובייקטיבית ולהגיד שפשוט כיף לי לצפות בה. יש לה סרטונים לייף סטייל קלילים וחמודים, שממש נחמד לשים כשאתם רוצים להעלות את המצב רוח ולכבות את הראש.

אז עד כאן ליוטיובריות שאני אוהבת לאחרונה, אני אשמח לשמוע מכן על עוד ערוצים כיפים ומעניינים אך עדיין לא הכי מוכרים כי תמיד כיף לגלות ערוץ חדש ולבזבז עוד זמן.


יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

makeup geek haul

את המותג מייקאפ גיק של היוטיוברית-מאפרת המפורסמת- מרלנה, אני מכירה כבר כמעט שנתיים. עשיתי מהם הזמנה אחת בעבר של פיגמנטים וצלליות והייתי מרוצה ביותר. לפני חודש החלטתי לבצע הזמנה נוספת ולהתחדש לי בין היתר גם בצלליות ה- foiled, שהיה מסביבן לא מעט הייפ ברשת וכבר אסביר לכן עליהן אם עוד לא יצא לכן לשמוע.


להזמנה לקח קצת יותר משבועיים להגיע, זמן סביר אך גם לא מעט, אבל בכך אני מאשימה את דואר ישראל ולא את האתר כי כבר ביום למחרת קיבלתי הודעה שהחבילה יצאה לדרכה. החבילה הגיעה בשלמותה ללא כל פגם ובסך הכל הייתי די מרוצה. ההזמנה כללה 6 צלליות- 3 מתוכן רגילות, ו-3 מתוכן מסדרת ה- foiled, ו-2 מברשות עיניים. עלות ההזמנה הכוללת הייתה 63$, וכולל דמי משלוח 72$, לא זול אבל בוא נגיד שברוב החניות האחרות עם כמות כזאת הייתי יוצאת עם קנס גדול יותר.


צלליות ה- foiled:
אלו שלושת הצלליות הימניות בתמונה. לצלליות הללו יש אבקתי-קרמי ומסקירות רבות שקראתי ברחבי הרשת על הצלליות הבנתי שמדובר במשהו ייחודי מאוד בשוק. כשהסוושטי אותן לראשונה נפעמתי (כן, לא פחות מזה!) מהפיגמנט המטורף שלהן. באמת שעוד לא יצא לי לראות דבר שכזה. אני מודה שעוד לא יצא לי לנסות אותן על העיניים, אך הן נראות בהחלט מבטיחות. הזמנתי 3 צבעים שלפי דעתי יהיו לי הכי שימושיים- 
mesmerized- צללית אפרפה-כסופה-סגלגלה, מזכירה קצת את ה- satin taupe של מאק, אבל הרבה הרבה יותר פיגמנטית.
in the spotlight- צללית ורדרדה עם שימר זהוב, יתאים מאוד לפי דעתי על כל העפעף ליצרת מראה של עיניים פתוחות וערניות.
flame thrower- צללית בגוון ברונזה, יתאים מאוד לעיניים בהירות לפי דעתי ויקפיץ את הגוון שלהן (בעיקר כחול), אני כבר מחכה לנסות.
מחיר הצלליות 9.99$.


צלליות רגילות:
הזמנתי עוד שלוש צלליות מהליין הרגיל, יש לי כבר כמה צלליות מהם ולכן ידעתי שאני יחסית הולכת על בטוח. 
creme brulee- צללית מעבר חומה חמה בגימור מאט, תהיה טובה כצללית מעבר בשקע.
corrupt- צללית שחורה מאט. אני אגלה לכן שאני פיתחתי אובססיה לצלליות שחורות מאט, אני כל הזמן במרדף אחרי הצללית הכי שחורה ופיגמנטית שיש. מהסווטש אין ספק שהיא אחת השחורות, אבל כבר ראיתי מוצלחות ממנה. שוב אדגיש- עוד לא ניסיתי אותה על העפעף.
marmaid- צללית בגימור סטאני בצבע טורקיז. יש לה צבע מאוד מיוחד שעוד לא יצא לי לראות ולכן יהיה מעניין לעבוד איתה.
מחיר הצלליות מהליין הרגיל הוא נמוך יותר- 5.99$.


בנוסף לצלליות, הזמנתי גם שתי מברשות. אם עוד יצא לכן לקרוא את פוסט המברשות הגדול שלי אתן ודאי יודעות שאצלי אין דבר כזה יותר מידי מברשות. סיקרן אותי מאוד לנסות מברשות של המותג, והחלטתי ללכת על מברשות שעוד אין לי ונראה לי יהיו שימושית. הן די דומות אחת לשניה- הראשונה היא ה- pointed crease brush, זוהי מברשת קטנה לשקע העין, יחסית דחוסה, כמו מברשת עפרון רק גדולה יותר. המברשת השניה- שממש התלהבתי מהצורה שלה היא ה- defined crease brush. היא נראית כמו מברשת טישטוטים פלאפית לשקע- פשוט מיניאטורית. היא נראה לי תהיה מעולה לטישוטים מדוייקים בשקע העין (מחיר כל מברשת- 7.99$).

כפי שאמרתי, עוד לא יצא לי לנסות את המוצרים הללו, אבל מרושם ראשוני הם נראים מבטיחים. מבטיחה לעדכן ולעשות סקירה נרחבת במידה ויהיה ביקוש. בכל מקרה אם אתן עוקבות אחרי באינסטגרם אתן תזכו לראות בטח לוקים שונים שאעשה בעזרת הצצליות האלו- עלי או על לקוחות. 
מקווה שנהנתן.

יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

skin care routine

תמיד מעניין אותי לראות את שגרת טיפוח של בנות אחרות. לא כל הזמן מה שעובד בשבילן גם טוב לי, אבל תמיד נחמד לקבל השראה. אז הנה היא, הפעם שגרת הטיפוח שלי. אני אפרט את המוצרים בהם אני משתמשת לפני השינה, ובקצרה אני אסביר גם קצת מה אני עושה בבוקר.


לפני שנתחיל חשוב שאגיד כי העור שלי הוא מעורב-שמן ובקיץ הוא יחסית נוטה אפילו יותר לכיוון השמן, ובגלל שאני מפרטת את שגרת האיפור שלי לקיץ- אז קחו זאת בחשבון.


המוצר הראשון שנוגע בפנים שלי כשמגיע הערב זה השמן להסרת איפור של מאק. זה כבר הבקבוק השני שלי ממנו, מה שאומר הרבה אצלי, כי אני אוהבת להתנסות כל הזמן במוצרים חדשים. אני מורחת אותו בתנועות סיבוביות על כל הפנים ועל העיניים, ולאחר מכן שוטפת אותו במים חמים. הוא מוריד איילנר, מסקרות עמידות במים, מייקאפ ומה שלא תרצו. הפלוס העיקרי שלו מבחינתי שהוא לא צורב בעיניים הרגישות שלי בכלל, ולכן אין לי כל כוונה להחליף אותו (מחיר- 130 ש״ח).


אחר כך מגיע שלב שטיפת הפנים, שמוריד את שאריות האיפור והשמן. עד לפני כמה שנים הייתי שוטפת את הפנים כמה פעמים ביום ולא הייתה לי אף פעם תחושה של יובש לאחר מכן. בשנים האחרונות אני שוטפת אותם רק בבוקר ובערב (כמו בנאדם נורמאלי), וגם אז אני מרגישה שרוב הסבונים משאירים את העור שלי או מאוד יבש, או לא נקי. כשגיליתי את הסבון EFFACLAR של לה-רוש פוזי הייתה שמחה גדולה. הסבון מנקה כמו שצריך, אבל בכלל לא מייבש את העור. אני משתמשת בו כבר מעל שנתיים, וכל פעם שאני בחו״ל אני מצטיידת בכמה בקבוקים שלו. בארץ ניתן להשיג אותו בבתי מרקחת מסויימים, אבל הוא מאוד יקר (סביב ה-100 ש״ח).
פעמיים- שלוש בשבוע אני גם שוטפת את הפנים עם הפילינג של קלרינס. הוא יחסית חדש, ולכן אני עדיין לא מאוהבת בו כמו המוצרים האחרים, אבל אני כן יכולה בנתיים להגיד שהוא פילניג שעושה את העבודה, הוא לא עדין מידי אבל גם לא שורט ויש לו ריח נעים מאוד (מחיר- 216 ש״ח, אבל תמיד יש הנחות).


הבאים בתור אלו המים המיסילריים של לוריאל, זה באמת השלב בו אני בודקת שלא נשאר שום איפור לא על העור שלי ולא על העיניים. עד עכשיו השתמשתי לצורך זה בביודרמה (כבר סיימתי 5 בקבוקים גדולים), אבל החלטתי שאין טעם שאוציא כל כך הרבה כסף כשיש אלטרנטיבות זולות יותר. המים הללו עושים את אותה העבודה ואני מרוצה מהם מאוד. אני שמה אותם על פד צמר גפן ועוברת על העיניים והפנים (מחיר- 85 ש״ח, תמיד יש הנחות).


את ה dark spot solution של קיהלס קניתי כשהייתי בלונדון לפני שנה וגם משם ההתאהבות הייתה מהירה. את התמיסה הזאת מורחים על איזורים בפנים בהם יש צלקות, פיצעונים, פיגמנטציה (ועוד דברים כיפים כאלו שאפשר לחשוב עליהם) וזה אמור להבהיר את האיזור. לגבי טיפול בפיצעונים אני לא ראיתי איזשהו שינוי, אבל זה המוצר הראשון שעזר לי עם הצלקות האיומות שיש לי מהחצ׳קונים של גיל ההתגברות. הוא מעדן אותם ומבהיר אותם, אבל כדי שזה יעבוד צריך להשתמש בו בהתמדה בוקר וערב.


אני מחכה 2 דקות שהתמיסה תיספג לי בעור, ורק לאחר מכן אני עוברת לשלב הבא- לחות והזנה.


החבר הראשון שלי בקטגוריה הזאת גם שייך למותג קיהלס, זה ה- midnight recovery concentrate. אתם יכולים לקרוא לזה שמן או סרום, וזה לא משנה, כי אין לי מושג מה זה אמור לעשות, זה פשוט גורם לי לקום עם עור זוהר בבוקר. בערבים מאוד חמים או כשאני מרגישה שהעור שלי כמעט ולא צריך לחות אני מדלגת עליו, אבל זה כמעט ולא קורה.


על הקרם לחות של קליניק (או ג׳ל, איך שלא תקראו לזה) קיבלתי המלצה מאחותי כשהיינו בדיוטיפרי, וכל אחת מאיתנו התחדשה לה באחד. הקרם הזה מצויין לי לקיץ- הוא מאוד קליל, נספג במהירות וטוב גם לבסיס למייקאפ. אני משתמשת בו אבל גם בערב כי בשילוב השמן של קיהלס- אני באמת לא צריכה יותר מזה, לפחות עכשיו בקיץ, בחורף אני מאמינה שאחפש לי תותח קצת כבד יותר (מחיר- 340 ש״ח).


אחרון חביב בתחום הלחות הוא הקרם עיניים של the body shop. הקרם עיניים הזה מלווה אותי כבר חצי שנה ואין מרוצה ממני, הוא קליל ונספג מהר, אך מצד שני באמת מעניק לחות. בגלל שאני דומעת הרבה (כבר אמרתי.. עיניים רגישות, ואולי גם קצת לב רגיש) זה מייבש לי את האיזור שמסביב לעיניים ואני רואה שיפור ביובש מאז שהתחלתי להשתמש בו. לצערי הרב לא ניתן להשיג אותו בארץ, אבל שמעתי שהתחילו למכור מוצרים של החברה בדיוטיפרי- אז כל מי שטס תציידו אותו ברשימה קטנה.



החלטתי לכלול פה גם את החמודים שלי לשפתיים. כל ערב אני מנקה את העור היב על השפתיים עם הליפסקראב של לאש או עם אחד שאני הכנתי (אם אתן רוצות ללמוד איך להכין- בפוסט הזה). אחרי שהשפתים נקיות אני מזינה אותם בלחות עם הליפ באלם של לאוקסיטן, שמורכב מ10% חמאת שיאה. עד לא מזמן השתמשתי ב100% חמאת שיאה שלהם, אבל הבנתי שלא באמת יש כזה הבדל, ואני מעדיפה את הגירסא הזאת כי היא בסטיק ולא בפאן שאני צריכה להכניס אצבעות, מה שבעיני לא כל כך סטרילי (מחיר- 49 ש״ח).


אז עד פה שגרת הטיפוח שלי בערבים. אני לא חושבת שיש סיבה לעשות פוסט נפרד לבוקר, כי השגרה שלי פשוטה וקצרה ביותר ולכן אפרט אותה כאן. אני שוטפת פנים עם הסבון של לה-רוש פוזי, ולאחר מכן מזינה את העור בקרם לחות של קליניק ובקרם עיניים. אם יש צורך, אני גם מורחת לחות על השפתיים, ואז מתאפרת- שזה סיפור בפני עצמו.

אני מקווה שנהנתן ואהבתן, כמו שאמרתי קודם- לכל אחת מתאימים מוצרים שונים, ולכן לא כל מה שטוב לכן טוב לי, אבל אני מקווה שכן איכשהו עזרתי וחשפתי אתכן למוצרים שיכולים להתאים לכן.