יום שני, 7 בספטמבר 2015

איך אני אורזת לחו״ל?

סוף סוף גם תורי הגיע, ובצורה הכי סימלית שיש היום ישר מהמבחן האחרון אני נוסעת לשדה התעופה. לאן? לפריז!! עיר הרומנטיקה והחלמות. חוץ מזה שאתן בוודאי הולכות להנות מיומני מסע ושופינג איפורי אחרי שאני אחזור, גם עכשיו חשבתי שזאת הזדמנות מצויינת להראות לכם איך אני אורזת את מוצרי האיפור והטיפוח שלי.


בנסיעות האחרונות שלי אני מנסה להצטמצם כמה שיותר, אחרי שבמשך שנים לקחתי איתי כל כך הרבה דברים מיותרים רק ״למקרה שאצטרך״, וחבל- אני רוצה להשאר מקום במזוודה לשופינג, לא ככה?!


החלטתי לקחת איתי שני תיקים ולהכניס בהם הכל- לא משנה מה. התיק הראשון הוא התיד הגדול יותר, רכשתי אותו בללין והוא נכנס איתי למזוודה הגדולה. יש בו את כל מוצרי האיפור והטיפוח שאצטרך. בתיק הקטן שקיבלתי במארז של לאוקסיטן, שמתי את כל הדברים שאני רוצה שגם יהיו איתי בטיסה. אני אעבור תיק תיק ואפרט מה הוא מכיל.


התיק הראשון הוא זה שעולה איתי לטיסה, שם אני רוצה דברים שיהיו בהישג יד כל הזמן, ויהיו איתי בתיק גם במשך היום כשאני מסתובבת בעיר.
ג׳ל ניקוי ללא שטיפה של the body shop בריח תות- לא פעם כבר נתקעתי בחו״ל בשירותים ציבוריים כשאין סבון, או לכל מטרה אחרת כשאני מרגישה שהידיים שלי צריכות ניקוי, זה מצויין.
lip balm של לאוקסיטן כדי לתת קצת לחות לשפתיים (הרחבתי עליו גם בפוסט שגרת הטיפוח שלי).
בושם מוקטן בריח יסמין של לאוקסיטן- כל המוצרים הקטנים של לאוקסיטן שמגיעים במארזים שלהם מושלמים לנסיעות. כמו הבושם הזה, מריח נפלא וממש לא צריכה יותר מזה.
קרם ידיים בריח שקדים של לאוקסיטן- הגיע אלי גם במארז מוקטן, והוא גם נפלא ובעיקר מריח פשוט משגע.
אדוויל- כי לכל מקום לוקחים. אני לא מוכנה שכאב ראש יהרוס לי את הטיול.
דאורדורנט של לנקום- עליו הרחבתי גם במועדפי חודש אוגוסט, מה גם שנפחו 50 מ״ל כך שאין בעיה להעלות אותו לטיסה.
אחרי שצילמתי שמתי לב ששכחתי לקחת גומיות לשיער, אז גם זה היה בפנים.


נעבור לתיק הגדול, בו אני שמה את מוצרי האיפור והטיפוח שאני צריכה שיהיו איתי בלילה ובבוקר, ולא במשך היום. אז כן, לפי התמונה ניחשתן נכון- אני לוקחת הרבה דוגמיות- למה? כי זה חוסך במקום וגם נותן לי הזדמנות להתנסות קצת במוצרים חדשים. אני לא אפרט על כל דוגמית שלקחתי אבל אני אגיד שבגדול יש שם המון מסכות לשיער וקונדישינר של לאוקסיטן, קרם לחות של לאוקסיטן, סבון פנים של קיהלס, מגבונים להסרת לק של לייף ושתי מסיכות לפנים- אחת לחותית והשניה מנקה, כי אני לא יודעת איך העור שלי יגיב למזג האויר שם.


נעבור לשאר מוצרי הטיפוח שנכנסים לתיק הגדול- חלקם בגול מלא וחלקם בגודל מוקטן.
midnight recovery concentrate- שמן לפנים של קיהלס, מוצר בשגרת טיפוח שלי שאני לא יכולה לטוס בלעדיו.
מים מיסלרים של גרניה- לא התנסתי בהם אבל הבנתי מסקירות רבות שהם מאוד דומים למים המיסלרים של לוריאל וביודרמה אז כשראיתי את הגודל המוקטן הזה התלהבתי ולקחתי אותו איתי.
חלב גוף בריח יסמין של לאוקסיטן הוא עוד מוצר מוקטן ששמרתי לנסיעה שלי.
השמפו בריח ורבנה וסבון הרחצה בריח יסמין הגיעו גם באותה ערכה, ואני מתרגשת להשתמש גם בהם.
קרם עיניים של the body shop, גם דיברתי עליו בהרחבה בשגרת הטיפוח שלי.
משחת שיניים ומברשת שיניים- אין לי מה להרחיב יותר מידי, כי אני מקווה שכולם מבינים את החשיבות, לגבי המוצרים עצמם- מברשת חדשה שמצאתי בבית ומשחה חצי ריקה שלא אני השתמשתי כך שאין לי יותר מידי רשמים.
סכין גילוח של ונוס- מושלם לנסיעות בגלל הגודל והקופסא החמודה, הסכין עצמה מאוד טובה ומסירה את השערות ביעילות ומהירות. הבעיה שהוא עולה סביב ה40 ש״ח, שזה מופקע בעיני לסכין גילוח אחת.
* גם פה אחרי שצילמתי ראיתי ששכחתי קרם הגנה, אז אל דאגה- אני נזהרת בשמש... לקחתי!


עם מוצרי האיפור היה לי הכי קשה לא להתפרע, אבל הבטחתי לעצמי שאני לא גולשת מהתיק שהקצתי לי ולכן ויתרתי על כמה מוצרים ונשארתי רק עם איפור בסיסי, כי בינינו- רוב הסיכויים שאני לא כל כך אתאפר, ואם כן אז רק איפור עדין וקליל.
פודרה true match של לוריאל- קניתי אותה לא מזמן כשהפודרה הדחוסה של rimmel נשברה לי וגיליתי שאין לי שום פודרה שהיא לא בתפזורת. לא השתמשתי בה מספיק כדי להביע דיעה עליה, אבל כשתהיה לי אני אעדכן.
paint pot של מאק בגוון bare study- החלטתי שאני לא לוקחת איתי צלליות כי אין סיכוי שאני אשקיע שם זמן בזה ולכן צללית קרם בגוון שמפניה נראה לי פתרון נחמד ומהיר. הצללית הזאת מצויינת גם כהייליטר קרמי ולכן גם לא לקחתי הייליטר.
מעגל ריסים של אינגלוט- בלי מעגל ריסים אני לא יוצאת מהבית, המעגל של אינגלוט מצויין ועושה את העבודה.
ליפסטיק של מאק בגוון hot tahiti- הרחבתי עליו בפוסט על אודמי המאק האהובים עלי, גוון ורוד-חום מעט כהה אבל עדיין יחסית טבעי. באופן כללי החלטתי לקחת איתי רק שני ליפסטיקים והשני הוא השפתון הנוזלי של עפרה בגוון st. tropez- גוון ורוד סגלגל, הוא מדהים ומושלם וכל הרשת והבלוגריות כאן בארץ כבר חפרו עליהם ולכן לא אוסיף, אלא אשאיר אתכן לקרוא את הפוסטים שלהן בנושא.
מסקרה חומה של kiko- החלטתי לקחת צבע חום כי כשאני מתאפרת בצורה קלילה אני לא אוהבת מסקרה שחורה, שנותנת מראה פחות טבעי. המסקרה הזאת של קיקו נחמדה, לא עפתי ממנה, אבל היא מאריכה את הריסים כמו שאני רוצה.
ג׳ל לגבות של בנפיט- כדי שהגבות הבלונדיניות שלי ישארו במקום ומעט יוכתמו בצבע, גם עליו כתבתי במומלצי חודש אוגוסט.
קונסילר מינרלי של מאק- קונסילר יחסית חדש שרכשתי לאחרונה בהמלצתה של the funny bunny וכבר אני יכולה להגיד שהוא מצויין, אמנם לא כל כך עמיד כמו הקונסילרים האחרים שאני אוהבת אבל בהחלט נותן גימור יפה ולא כבד.
bb cream לעור שמן של גרנייה- מסתתר שם בפינה וחצי חתוך בתמונה (סורי), החמוד הזה אצלי כבר שנה וחצי והוא כמעט נגמר אז אני חושבת שהטיול זאת הזדמנות מצויינת להשתמש בו ולהגיד לו ביי ביי, כי יש טובים ממנו. הוא בסדר לי עכשיו כשאני קצת יותר שזופה וכהה (לא באמת כהה כן?!) אבל לרוב הוא פשוט בהיר לי וקצת קצת נראה קמחי כי העור שלי התייבש לאחרונה.
ברונזר של מאק בגוון give me sum- ברונזר מקסים לחימום הפנים כשאני קצת יותר שזופה, גם הוא כבר די זקן וזה הסוף של (מי היה מאמין שאסיים את הברונזר הענק הזה) נראה לי הקיץ האחרון. אני מתכננת גם להשתמש בו כסומק, כי כבר לא היה לי מקום לאחד.


אחרונים חבבים אלו המברשות, כפי שאתן רואות- הכמות מצומצמת ובאמת לקחתי רק מה שחייבים.
מברשת F84 של סיגמא- מברשת להנחת מייקאפ. דיברתי עליה בפוסט המברשות האהובות עלי. במבט לאחור גם עליה יכולתי לוותר כי אפשר לשים מייקאפ עם הידיים, במיוחד כשמדובר ב bb cream.
מברשת לגבות של אסנס- היא לא מיוחדת, סתם קומפקטית וקטנה ותעזור לי עם הגבות הסוררות שלי.
מברשת קבוקי של ריל טכניקס- גם היא קומפקיטית וחמודה, אבל בעיקר מולטי-טאסקית רצינית. במצבה הרגיל היא מצויינת לפודרה וברונזר אבל ניתן לפתוח אותה כך שהיא נהיית יותר צרה ומשמשת להצללות או להנחה מדוייקת יותר.

וואו וואו. זה מרגיש לי פתאום שלקחתי המון, אבל אני נשבעת שהצטמצמתי ואני חושבת שלקחתי באמת מה שאני צריכה ומה שיהיה לי שימושי.
אל דאגה, אני אעדכן מפריז באינסטגרם (אז אם אתן לא עוקבות כדאי לכן) וכמובן גם בבלוג כשאחזור. אם לא אספיק לכתוב פוסט עד ראש השנה, שתהיה לכולן שנה טובה ומתוקה!







3 תגובות:

  1. אני מתה על פוסטים כאלה :) תיהני בחו"ל!

    השבמחק
  2. חח בדיוק כמוני - מנסה לצמצם ובסוף מביאה הכל מהכל :) פוסט מעולה!

    השבמחק
  3. יאאא פריז!! הייתי שם לפני שנתיים והיה מדהים מקווה שנהנת! גם אני לא הייתי טסה בלי קילס!

    השבמחק