יום שישי, 7 באוגוסט 2015

DIY LIP SCRUB

אחת הבעיות הכי גדולות שלי אלו השפתיים היבשות שלי. טוב... אולי לא אחת מהבעיות הכי גדולות- גם הייתי רוצה שלום עולמי, להיות מאושרת ועוד הרבה דברים, אבל לפחות ליובש בשפתיים מצאתי לי כמה פתרונות.
לפני שנה הייתי בלונדון ומצאתי את המושיע- סקראב לשפתיים של LUSH. עד אותו זמן הייתי מנסה ללחח את השפתיים בעזרת lip balms שונים ומשונים, שאומנם עזרו, אבל השינוי האמיתי התחיל רק כשמצאתי את החבר החדש.
בגלל שאני לא יכולה כל יומיים לקפוץ לאירופה ויש לי פחות נגישות לסניפים של LUSH, וגם כי בא לי לחסוך- מצאתי מתכון לליפ סראב בייתי וחשבתי לשתף אתכם.


לפני שאציג בפניכם את המתכון רק אסביר- מה זה בעצם סקראב לשפתיים? אולו גרגירים קטנים שמשפשפים על השפתיים (בדרך כלל גרגירי סוכר ככה גם יהיה לנו טעים), הגרגירים מקלפים את העור היבש וממריצים את הדם באיזור וכך קבלים שפתיים יפות, חלקות ומוכנות לספוג היטב את הלחות של הlip balm. אני משתמשת בו כל ערב, ואפילו משתמשת בו לעיתים על מאופרות שלי כשיש להן יובש קיצוני על השפתיים. דבר שמקל עלי למרוח עליהן את האודם.
ולמתכון...


מה נצטרך?
- סוכר אורגני (סוכר רגיל גם יעבוד)- 3 כפיות
- סוכר חום- 1/2 כפית
- דבש- 1/2 כפית
- שמן זית- 2 כפיות
ֿ- כלי קטן לאחסון

בשלב הראשון אני מערבבת את הסוכר החום עם הסוכר האורגני יחד




לאחר מכן אני מוסיפה לתערובת הסוכר את הדבש ושמן הזית ומערבבת





ולבסוף מכניסה את כל התערובת לכלי קטן (אני קניתי את שלי בסופר פארם אבל ראיתי שמוכרים כאלו גם בסקארה ובביוטיקר).



זהו... תודו שפשוט! 
מקווה שהפוסט היה שימושי בשבילכן

7 תגובות:

  1. חייבת לנסות!! פוסט מדהים ומאוד מושקע..

    השבמחק
  2. פוסט מצויין, גם אני מכינה לי כזה בעצמי, אבל רק מערבבת סוכר ושמן זית (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק :) הדבש פשוט נותן לזה מרקם קצת סמיך יותר..

      מחק
  3. פוסט מצויין, גם אני מכינה לי כזה בעצמי, אבל רק מערבבת סוכר ושמן זית (:

    השבמחק
  4. אני אנסה את זה! בהצלחה עם הבלוג החדש :)

    השבמחק