יום שני, 24 באוגוסט 2015

my favorite youtubers

היום החלטתי לכתוב פוסט קליל שמבחינתי לא דורש השקעה רבה של צילום ועריכה, אך כן אינפורמטיבי וטוב לכל אחת מאיתנו שיש לה קצת זמן פנוי (או שאין לה, זה לא באמת משנה). אני רוצה להציג בפניכם את ערוצי היוטיוב האהובים עלי בקטגורית האיפור, הטיפוח והאופנה.



אני מניחה שמי שצופה בסרטוני יוטיוב באדיקות תכיר חלק מהנפשות הפועלות, אבל אולי אני אוכל לחדש לכן, וזאת הסיבה שהחלטתי לכלול בפוסט הזה יוטיובריות מוכרות פחות- אבל לגמרי שוות.


אני אתחיל ב Sharon Farrel שגיליתי לפני שנתיים. שרון היא מאפרת אירית שחיה באוסטרליה, היא ג׳ינג׳ית כמוני ולכן יש לי סנטימנטים מיוחדים אליה. מעבר לכך, היא מאוד מוכשרת, מסבירה בצורה ברורה ופשוט בחורה לעניין- לא מקשקת יותר מידי, לא מתחנפת, אבל יחד עם זאת גם נעימה.


את NikkeieTutorials כולם מכירים, אבל עדיין החלטתי להכניס אותה לפוסט, פשוט כי היא מושלמת. אני רואה כל סרטון וסרטון שלה ובכל אחד מהם הכשרון פשוט נוטף החוצה. הלוקים שהיא יוצרת מדוייקים ומרהיבים להחריד. מעבר לכך, היא גם משקיעה בצילום, בקרע ובתאורה ככה שחווית הצפיה נעימה וכיפית.


Ruby Golani היא יוטיוברית שאני טיפה אמביוולנטית כלפיה, כי לפעמים אני יכולה לראות סרטונים שלה אחד אחרי השני בשקיקה ולפעמים חודשים היא פשוט לא מעניינת אותי. אין ספק אבל שהיא מוכשרת מאוד, ואוהבת להשתמש במוצרים מגוונים ויחודיים.



בניגוד לשלושת הבנות שהצגתי עד עכשיו, ג׳וסי מ- Fashion Mumblr היא אינה מאפרת, ואני אפילו לא כל כך מתחברת לסרטוני האיפור שלה. מה שכן אני אוהבת אצלה אלו סירטוני האופנה והקניות. בכל מה שקשור לאופנה יש לה את זה- בצורה קלאסית, עדינה וברטית במיוחד. ממליצה גם מאוד לבקר בבלוג שלה.


ויקטוריה מ- Inthefrow היא גם יוטיוברית שאני באופן אישי מתחברת לסרטוני האופנה שלה, למרות שכל הסרטונים שלה מאוד מושקעים. באופן כללי בא לי פשוט לחיות כמוהה, ואני בעיקר אוהבת אותה כי היא היחידה בנתיים שראיתי שיפה לה שיער סגול.


כדי להכניס קצת גאווה ישראלית, החלטתי להציג בפניכן כמה בנות, פחות מוכרות, שאני מאוד אוהבת לצפות בסרטונים שלהן ואני סמוכה ובטוחה שככל שהזמן יעבור הן יגיעו לגדולות.
הראשונה היא אילנה שאין לי כל כך מה להגיד לכם עליה חוץ מזה שתכנסו לסרטונים שלה כי היא השאירה אותי פעורת פה. היא לא רק עושה הדרכות על איפור יופי, אלא גם על איפור אפקטים שזה תמיד נחמד לראות, להגיד וואו ולא לנסות בעצמכן.


הישראלית הבאה שאני רוצה לפנות לה את הבמה היא יוליה. מה שאני אוהבת אצל יוליה שהיא מדברת בגובה העיניים, למתאפרת הביתית, אך עם זאת היא מאוד מדוייקת ומקצועית. היא חיה בקנדה אך מבקרת הרבה בישראל ולכן תראו בסרטונים שלה מגוון מוצרים- גם מהארץ וגם מחו״ל.


אחרונה חביבה, גם היא ישראלית גאה- אלינור. מעבר לעובדה שאלינור אני אנסה להיות אובייקטיבית ולהגיד שפשוט כיף לי לצפות בה. יש לה סרטונים לייף סטייל קלילים וחמודים, שממש נחמד לשים כשאתם רוצים להעלות את המצב רוח ולכבות את הראש.

אז עד כאן ליוטיובריות שאני אוהבת לאחרונה, אני אשמח לשמוע מכן על עוד ערוצים כיפים ומעניינים אך עדיין לא הכי מוכרים כי תמיד כיף לגלות ערוץ חדש ולבזבז עוד זמן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה