יום שני, 10 באוגוסט 2015

Inglot eyeshadows- צלליות אינגלוט

המותג אינלוט הפולני הוא לא חדש, ואפילו בארצינו הקטנטונת הוא קיים כבר כמה שנים. את הצלליות הראשונות שלי של אינגלוט קניתי לפני יותר משלוש שנים, ואיכשהו לא השתמשתי בהם יותר מידי. תמיד היד הושטה לכיוון הפלטה של מאק, והאמת- ממש בלי סיבה. לפני חצי שנה אבא שלי חזר מפולין עם שלל צלליות ופשוט התאהבתי. הן פיגמטיות (הרבה יותר מהצלליות האהובות של מאק), ורובן נוחות מאוד לעבודה וקלות לטשטוש. אני כן אסייג ואומר שבגלל שהצלליות כל כך פיגמנטיות ליד לא מיומנת- זה יהווה מעט יותר אתגר.


אז כמו שאמרתי, חלק מהצלליות קיבלתי מפולין, שם המחירים באמת מצחיקים (15 זלוטי לצללית שזה בערך 18 ש״ח), ואני ממליצה בהחלט לקנות אותם שם. את חלקן קניתי כשהייתי בלונדון (שגם שם לא יקר), וכמה בודדות קניתי בארץ ומחירן עומד על 49 ש״ח (עם הנחת מאפר- 34 ש״ח) .
אם אתן לא מכירות, באינגלוט הצלליות נמכרות לפלטה (אפשר לקנות צללית בחבילה נפרדת אבל זה יותר יקר). ניתן לקנות באינגלוט מגוון פלטות ריקות בגדלים שונים ובכך להרכיב את הפלטה כרצונכן. שיטה זו נקראת אצלם ה-  freedom system. הפלטות עצמן מאוד חזקות, נסגרות בצורה מגנטית והן שרדו נסיעות ותיקים שונים ומשונים בלי לזוז.
מבחינת הגוונים, יש באמת אינספור. ניסיתי לקנות גוונים ייחודיים שאין לי, ולכן הפלטה שלי מורכבת מגיבוב אקלקטי של באמת כל מיני.
שניגש למלאכה?


צללית מס׳ 46-  צללית שימרית ורדרדה. המקרם של הצללית מאוד רך ונוח לעבודה. היא פיגמנטית יחסית לצלליות אחרות בשוק, אבל אם נשווה אותה לצלליות אחרות של החברה הפיגמנט שלה חלש יותר. אני משתמשת בצללית הזאת פעמים רבות בזוית הפנימית של העין ולפעמים כהייליטר על עצמות הלחיים.
צללית מס׳ 431- צללית בצבע ורוד בייבי. בעלת גימור סטאני- לא מבריקה מאוד, אבל גם בהחלט לא מאט. צללית סופר פיגמטית וסופר רכה ונוחה לעבודה. אני אוהבת להניח אותה על כל העפעף, והמראה יוצא רומנטי ביותר.
צללית מס׳ 366- צללית מאט ורודה-אדומה-כתומה. גוון מאוד מיוחד, דומה לקורל אבל קצת יותר אדום. האמת, שלא יוצא לי הרבה להשתמש בה, כי היא לא הכי יומיומית, אבל בקיץ אפשר ליצור איתה מראות נחמדים ביותר, ואפילו להשתמש בה כצללית מעבר בקפל, באיפור קצת יותר נועז.
צללית מס׳ 09- צללית כתומה-ורודה מבריקה. אני חושבת שזאת הצללית שאני עושה בה הכי הרבה שימוש, בעיקר בקיץ. הפגימנט שלה מאוד חזק ונוצץ. היא דומה ל- expensive pink של מאק, רק שהיא יותר פיגמנטית ומעט יותר כתומה. אני אוהבת להניח אותה על מרכז העפעף עם מברשת רטובה- לקבלת פיגמנט חזק אף יותר.
צללית מס׳ 450- צללית סגולה- חומה. הצללית בפאן נראית מעט מבריקה, אך היא מתקבלת מאט על העפעף. אני אוהבת לטשטש אותה בכפל, והיא ממש צללית מאסט לכל איפור מעושן סגלגל.
צללית מס׳ 375- צללית מאט סגולה. הצללית ממש ממש סגולה. אם היה צבע כזה סגול רויאל, זה היה זה. אין לי הרבה שימוש בה כי גם היא לא מאוד יומיומית, אבל חוץ מזה, קצת קשה לי לטשטש אותה כי היא מעט גירית. אבל הפיגמנט גם פה- מטורף.
צללית מס׳ 453- צללית בצבע ירוק זית, מבריקה. זאת צללית שאני כמעט ולא משתמשת בה על עצמי (אפילו לא כמעט, בחיים זה לא קרה), אבל אני משתמשת בה הרבה על מאופרות כהות עור. היא יושבת יפהיפה על כל גווני העור הכהים-צהובים, שמאוד נפוצים פה בארץ. מיטשטשת בקלות ופיגמנטית, ולכן אמליץ עליה בחום לכל הכהות עור.
צללית מס׳ 102R- זאת אחת מצלליות ה rainbow של החברה. כל צללית כזאת בעצם מורכבת מ3 צלליות  באותו צבע אך בעלות גוון שונה. הצללית הזאת היא קשת של גווני חום חמים במיוחד, על גבול הכתומים. הצלליות הללו מעולות לטישטושים ומעברים, אבל לצערי אני כמעט לא משתמשת בהן, אולי בגלל שהפיגמנט שלהן באמת חזק מידי ולכן קצת קשה לשתמש בהם כצבע מעבר.
צללית מס׳ 112R- עוד צללית rainbow, הפעם בגוונים חומים קרים. על הצללית הזאת אני חורשת כי היא מושלמת לגבות. בגלל שהיא מעט אפרפרה היא דומה לצבעי שיער רבים, ובגלל שהיא בעלת 3 גוונים היא מתאימה לגבות של מאופרות רבות. מאפרות- אני ממליצה לכן עליה בחום.
צללית מס׳ 369-  צללית כחולה-סגולה מאט. זאת צללית שקניתי בעיקר כי היא מתאימה לאיילנר שקניתי באותו הצבע ורציתי לעשות לוק של איילנר מטושטש. מעבר לזה לא השתמשתי בה, אבל להפקות ואיפורים פחות לבישים- היא מצויינת.



אז אלו כל הצלליות של אינגלוט שיש לי עד כה,  סה״כ 10. אם המחיר שלהן בארץ לא היה כל כך גבוה, אני בטוחה שהייתי רוכשת אפילו יותר, אבל בקפיצה הבאה לחו״ל- בהחלט אתחדש בכמה.
ולסיום, הנה לוק שיצרתי בעזרת חלק מהצלליות בפלטה:


בקפל טישטתי את הגוון האמצעי והתחתון ב112R, ובזוית החיצונית של העפעץ השתמשתי ב450. על העפעף הנחתי עם מברשת רטובה את 09, ובזוית הפנימית של העין, על עצם הגבה ועל עצמות הלחיים השתמשתי ב46.


מקווה שנהנתן ומצאתן את הפוסט שימושי.


2 תגובות:

  1. הלוק בסוף משגע!
    איפה עוד סשן איפור ביחד? בא לי ממש - ועוד עכשיו את בתל אביב ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק :) את יודעת שלסשן איפור יחד איתך אני לא אומרת לא... אז אנחנו בהחלט נדבר!!

      מחק