יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

makeup geek haul

את המותג מייקאפ גיק של היוטיוברית-מאפרת המפורסמת- מרלנה, אני מכירה כבר כמעט שנתיים. עשיתי מהם הזמנה אחת בעבר של פיגמנטים וצלליות והייתי מרוצה ביותר. לפני חודש החלטתי לבצע הזמנה נוספת ולהתחדש לי בין היתר גם בצלליות ה- foiled, שהיה מסביבן לא מעט הייפ ברשת וכבר אסביר לכן עליהן אם עוד לא יצא לכן לשמוע.


להזמנה לקח קצת יותר משבועיים להגיע, זמן סביר אך גם לא מעט, אבל בכך אני מאשימה את דואר ישראל ולא את האתר כי כבר ביום למחרת קיבלתי הודעה שהחבילה יצאה לדרכה. החבילה הגיעה בשלמותה ללא כל פגם ובסך הכל הייתי די מרוצה. ההזמנה כללה 6 צלליות- 3 מתוכן רגילות, ו-3 מתוכן מסדרת ה- foiled, ו-2 מברשות עיניים. עלות ההזמנה הכוללת הייתה 63$, וכולל דמי משלוח 72$, לא זול אבל בוא נגיד שברוב החניות האחרות עם כמות כזאת הייתי יוצאת עם קנס גדול יותר.


צלליות ה- foiled:
אלו שלושת הצלליות הימניות בתמונה. לצלליות הללו יש אבקתי-קרמי ומסקירות רבות שקראתי ברחבי הרשת על הצלליות הבנתי שמדובר במשהו ייחודי מאוד בשוק. כשהסוושטי אותן לראשונה נפעמתי (כן, לא פחות מזה!) מהפיגמנט המטורף שלהן. באמת שעוד לא יצא לי לראות דבר שכזה. אני מודה שעוד לא יצא לי לנסות אותן על העיניים, אך הן נראות בהחלט מבטיחות. הזמנתי 3 צבעים שלפי דעתי יהיו לי הכי שימושיים- 
mesmerized- צללית אפרפה-כסופה-סגלגלה, מזכירה קצת את ה- satin taupe של מאק, אבל הרבה הרבה יותר פיגמנטית.
in the spotlight- צללית ורדרדה עם שימר זהוב, יתאים מאוד לפי דעתי על כל העפעף ליצרת מראה של עיניים פתוחות וערניות.
flame thrower- צללית בגוון ברונזה, יתאים מאוד לעיניים בהירות לפי דעתי ויקפיץ את הגוון שלהן (בעיקר כחול), אני כבר מחכה לנסות.
מחיר הצלליות 9.99$.


צלליות רגילות:
הזמנתי עוד שלוש צלליות מהליין הרגיל, יש לי כבר כמה צלליות מהם ולכן ידעתי שאני יחסית הולכת על בטוח. 
creme brulee- צללית מעבר חומה חמה בגימור מאט, תהיה טובה כצללית מעבר בשקע.
corrupt- צללית שחורה מאט. אני אגלה לכן שאני פיתחתי אובססיה לצלליות שחורות מאט, אני כל הזמן במרדף אחרי הצללית הכי שחורה ופיגמנטית שיש. מהסווטש אין ספק שהיא אחת השחורות, אבל כבר ראיתי מוצלחות ממנה. שוב אדגיש- עוד לא ניסיתי אותה על העפעף.
marmaid- צללית בגימור סטאני בצבע טורקיז. יש לה צבע מאוד מיוחד שעוד לא יצא לי לראות ולכן יהיה מעניין לעבוד איתה.
מחיר הצלליות מהליין הרגיל הוא נמוך יותר- 5.99$.


בנוסף לצלליות, הזמנתי גם שתי מברשות. אם עוד יצא לכן לקרוא את פוסט המברשות הגדול שלי אתן ודאי יודעות שאצלי אין דבר כזה יותר מידי מברשות. סיקרן אותי מאוד לנסות מברשות של המותג, והחלטתי ללכת על מברשות שעוד אין לי ונראה לי יהיו שימושית. הן די דומות אחת לשניה- הראשונה היא ה- pointed crease brush, זוהי מברשת קטנה לשקע העין, יחסית דחוסה, כמו מברשת עפרון רק גדולה יותר. המברשת השניה- שממש התלהבתי מהצורה שלה היא ה- defined crease brush. היא נראית כמו מברשת טישטוטים פלאפית לשקע- פשוט מיניאטורית. היא נראה לי תהיה מעולה לטישוטים מדוייקים בשקע העין (מחיר כל מברשת- 7.99$).

כפי שאמרתי, עוד לא יצא לי לנסות את המוצרים הללו, אבל מרושם ראשוני הם נראים מבטיחים. מבטיחה לעדכן ולעשות סקירה נרחבת במידה ויהיה ביקוש. בכל מקרה אם אתן עוקבות אחרי באינסטגרם אתן תזכו לראות בטח לוקים שונים שאעשה בעזרת הצצליות האלו- עלי או על לקוחות. 
מקווה שנהנתן.

2 תגובות:

  1. ממש מדגדג לי באצבעות להזמין את רוב הצלליות של מייקאפ גיק :) חבל שממש אין לי תקציב בשביל זה כרגע...
    בהזמנה האחרונה ממש התלבטתי אם להזמין גם מברשות טשטושים כדי לנסות, אבל כבר לא היה לי זמן וכוח לקרוא סקירות והמלצות אז וויתרתי על זה... אני אשמח לשמוע מה את חושבת על המברשות אחרי שתנסי אותן כמו שצריך :)

    השבמחק
  2. כן, אין ספק שממש בא לי עוד מלא צלליות, נראה כמה זמן אני אצליח עוד להתאפק. מבטיחה לעדכן לגבי המברשות כשאני אגבש דעה לגביהן :)

    השבמחק